Sortides d’snorkel a les platges de Barcelona a la primavera

biomarato primavera

L‘Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC) i Anèl·lides organitzen sessions d’esnòrquel a les platges de Barcelona per a reportar el màxim possible d’organismes vius marins a través de fotografies subaquàtiques. 

 Anirem a la cerca d’organismes vius per poder fotorafiar-los i pujar les fotografies a la plataforma de ciència ciutadana MINKA  de l’Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC).

Per poder participar només cal que tinguis ganes d’entrar a l’aigua i un telèfon amb accès a Internet per poder pujar les teves fotos a la web de ciència ciutadana MINKA, nosaltres ens encarreguem de la resta!

Activitat amb inscripció prèvia. Per poder participar és necessari la creació d’usuari a la plataforma de ciència ciutadana MINKA.

Dates:

Maig

Juny

 

*Grups de màxim 10 participants.

Punts de trobada: 

 

En cap dels esnòrquels es disposa de vestuaris per deicar els objectes personals, tot i que el personal d’Anèl·lides s’encarrega de guardar les coses de valor. Es podrà fer ús de les dutxes i lavabos públics de les platges.

Comparteix aquesta Activitat

Més posts

Inscriu-te per participar a l'activitat

Mira el vídeo per aprendre com funciona MINKA!​