Sortides d’snorkel a les platges de Barcelona a la primavera

L‘Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC) i Anèl·lides organitzen sessions d’esnòrquel a les platges de Barcelona per a reportar el màxim possible d’organismes vius marins a través de fotografies subaquàtiques.
Anirem a la cerca d’organismes vius per poder fotorafiar-los i pujar les fotografies a la plataforma de ciència ciutadana MINKA de l’Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC).
Per poder participar només cal que tinguis ganes d’entrar a l’aigua i un telèfon amb accès a Internet per poder pujar les teves fotos a la web de ciència ciutadana MINKA, nosaltres ens encarreguem de la resta!
Activitat amb inscripció prèvia. Per poder participar és necessari la creació d’usuari a la plataforma de ciència ciutadana MINKA.
Dates:
Maig
- Dissabte 06 de 10h a 12h* – Esnòrquel Platja de Sant Miquel (5€ preu subvencionat)
- Dissabte 13 de 10h a 12h* – Esnòrquel Platja de Bogatell (5€ preu subvencionat)
- Dissabte 20 de 10h a 12h* – Esnòrquel Platja de Nova Icària (5€ preu subvencionat)
Juny
- Dissabte 03 de 10h a 12h* – Esnòrquel Platja de la Barceloneta (5€ preu subvencionat)
- Dissabte 10 de 10h a 12h* – Esnòrquel Platja de Sant Miquel (5€ preu subvencionat) – LLISTA D’ESPERA
*Grups de màxim 10 participants.
Punts de trobada:
- Platges de Somorrostro, Barceloneta i Sant Miquel: El Centre de la Platja
- Platges de Nova Icària i Bogatell: a l’espigó al’Edifici de Gestió Integral del Litoral
En cap dels esnòrquels es disposa de vestuaris per deicar els objectes personals, tot i que el personal d’Anèl·lides s’encarrega de guardar les coses de valor. Es podrà fer ús de les dutxes i lavabos públics de les platges.
Comparteix aquesta Activitat
Més posts

Xerrada: ‘Ciència ciutadana marina al Pla Clima de l’Ajuntament de Barcelona’
19 maig, 2023
Barcelona