Immersions: 'Observem cavalelts de mar a Barcelona!'

pla clima cavallets biomarato

A través d’una immersió, coneixereu la distribució i comportament dels cavallets de mar de la costa de Barcelona, així com l’estat de les seves poblacions de i com els afecta el canvi climàtic. Anirem a la cerca de cavallets de mar per poder fotorafiar-los i pujar les fotografies a la plataforma de ciència ciutadana MINKA  de l’Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC).

Per poder participar només cal que tinguis ganes d’entrar a l’aigua i un telèfon amb accès a Internet per poder pujar les teves fotos a la web de ciència ciutadana MINKA, nosaltres ens encarreguem de la resta!

Previ a la immersió es realitzarà una formació per a conèixer les característiques de les dues espècies de cavallets de mar i la metodologia utilitzada sota l’aigua.

Activitat gratuïta prèvia inscripció i creació d’usuari a la plataforma de ciència ciutadana MINKA.

Dates (9h a 13h)

Aquesta activitat està organitzada per Anèl·lides Serveis Mediambientals, l’Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC), Barceloneta Proa a la Mar i TICTAC Clima en el marc del Pla Clima de l’Ajuntament de Barcelona. També compta amb la col·laboració del projecte Europeu MINKE i la plataforma de ciència ciutadana MINKA.

Comparteix aquesta Activitat

Més posts

Inscriu-te per participar a l'activitat

Mira el vídeo per aprendre com funciona MINKA!​